Grupa Fresh dwa razy większa
  • 0
  • 1
30.03.2006

Grupa Fresh dwa razy większa

Grupa Fresh odnotowała dwukrotny wzrost przychodów ze sprzedaży w 2005 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54848 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.03.2006

Dwie nominacje Sabre Awards 2006 dla On Board PR

Programy public relations „Głęboki oddech” i „Pozytywne miasto Clear Channel” zostały zakwalifikowane do ścisłego finału europejskiej edycji konkursu Sabre Awards 2006. Pierwszy z nich, którego organizatorem jest Polskie Towarzystwo Chorób Płuc został nominowany do głównej nagrody w kategorii „Charities/Not-for-profits”. Drugi – realizowany dla Clear Channel Poland – znalazł się wśród finalistów kategorii „Eastern Europe”.