Grupa Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group
  • 0
  • 1
24.04.2019

Grupa Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Z początkiem maja z rynku znikają brandy Lubię to – Linked by Isobar oraz Hypermedia. Pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy.

Powołana w maju 2017 r. Isobar Poland Group była z założenia tworem przejściowym. Zakończyliśmy procesy M&A oraz stworzyliśmy jedną, spójną strukturę. Pod jednym dachem zebraliśmy kompetencje z zakresu strategii, kreacji, designu, social media oraz commerce, martechu i technologii.

Ostatnie miesiące były dla nas czasem uzupełniania zespołu o nowych ekspertów i rozbudowywania kompetencji. Dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiadać na wszystkie potrzeby klientów, zarówno tych lokalnych, jak i tych realizujących kampanie globalne – mówi Krzysztof Mocek, managing director Isobar Polska oraz chief activation officer Dentsu Aegis Network Polska.

Po połączeniu struktur w Isobar Polska w biurach w Warszawie i Białymstoku pracuje ponad 360 ekspertów. Reprezentują oni dziedziny strategii marketingowej, kreacji, social media, designu, technologii, commerce i analityki, a także client service i project managementu.

Do stałych klientów agencji należą Volkswagen Group Polska (Isobar jest wiodącą agencją dla marek Skoda i Audi), Mastercard, Provident, Jeronimo Martins czy McDonald’s. Agencja realizuje również działania na rynkach międzynarodowych, m.in. dla Coty czy P&G.

Zmiany w KRS planowane są na 30 kwietnia 2019 r. Dotyczą spółek Socialformance, M2.0, Hypermedia oraz Socializer. Isobar działa w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska.

  • 1

Krzysztof Mocek, managing director Isobar Polska oraz chief activation officer Dentsu Aegis Network Polska

 

24 kwietnia 2019