Grudzień: optymizm konsumentów ponownie w dół - Marketing przy Kawie
Grudzień: optymizm konsumentów ponownie w dół
  • 0
  • 1
2.01.2013

Grudzień: optymizm konsumentów ponownie w dół

Pod koniec roku optymizm Polaków ponownie osłabł. Grudniowy pomiar Wskaźnika Optymizmu Konsumentów (WOK) Ipsos, po optymistycznym wzroście w listopadzie, zanotował spadek. Optymizm Polaków spadł o ponad 6 pkt., osiągając poziom 71,95 pkt. To najniższy wynik w tym roku i jeden z najniższych w ponad dwudziestoletniej historii tego pomiaru.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56219 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 grudnia 2012

28 grudnia 2012