Choreograph (GroupM) w Polsce i CEE - Marketing przy Kawie
GroupM wprowadza firmę Choreograph do Polski i Europy Środkowej
  • 0
  • 1
12.11.2024

GroupM wprowadza firmę Choreograph do Polski i Europy Środkowej

GroupM (WPP) rozszerza działalność Choreograph, globalnej firmy zajmującej się danymi, na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).

Firma zatrudnia na całym świecie ponad 4 tys. specjalistów ds. danych, technologii i analityki. Pomaga w emisji ponad 13 mln reklam opartych na danych w każdej minucie. Również w tworzeniu ponad 200 niestandardowych modeli predykcyjnych każdego dnia. Choreograph zajmuje się też budowaniem i utrzymaniem Open Media Studio. Jest to część marketingowego systemu operacyjnego grupy WPP. Tę platformę dostarczania mediów end-to-end zespoły GroupM wykorzystują do tworzenia:

  • łączników pomiędzy strategią marketingową a aktywacjami,
  • dodatkowych korzyści dla klientów, opierając się na analizie danych.

Zespół Choreograph w Polsce i regionie CEE będzie liczył ponad 200 osób. Będą one pracować w biurach GroupM w:

  • Polsce (Warszawie),
  • Chorwacji,
  • Czechach,
  • Bośni,
  • na Węgrzech,
  • w Rumunii,
  • Serbii,
  • Słowacji,
  • Słowenii,
  • Ukrainie.

Na czele zespołu staje dwóch managerów: Maciej Kawka i Jarosław Dejneka.

– Znajdujemy się obecnie w bardzo newralgicznym dla branży momencie. Marketerzy muszą coraz mocniej skupiać się na danych, na coraz głębszej i coraz bardziej skomplikowanej ich analizie. Wszystko po to, by komunikacja ich brandów była efektywna. Dzięki centralizacji kluczowych kompetencji z tego obszaru w jednym miejscu będziemy teraz mogli jeszcze aktywniej wspierać reklamodawców w realizacji ich celów biznesowych. Zarówno w Polsce, jak i na poziomie regionu.

Na większości rynków CEE GroupM jest największym graczem, z udziałem na poziomie około 1/3 inwestycji reklamowych. Jednocześnie naszą ambicją jest, by w każdym z tych krajów marka GroupM była pierwszym skojarzeniem szefów marketingu, gdy mowa o takich kluczowych kwestiach jak efektywność i innowacyjność. A Choreograph, pełniąc rolę swego rodzaju centrum kompetencyjnego do spraw danych, nas w tym wspomoże – komentuje Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE.

Agencje mediowe wchodzące w skład GroupM nadal będą głównym punktem kontaktowym dla klientów w zakresie dostarczania usług związanych z danymi, technologią i doradztwem. Ma to zapewnić płynne przejście do nowego modelu operacyjnego.

  • 1
GroupM wprowadza firmę Choreograph do Polski

GroupM wprowadza firmę Choreograph do Polski

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 listopada 2024