GroupM: reklamodawcy zainteresowani addressable TV
  • 0
  • 4
18.11.2020

GroupM: reklamodawcy zainteresowani addressable TV

Addressable TV jest obiecującym i mocno wyczekiwanym przez marki rozwiązaniem reklamowym, pokazuje badanie GroupM zrealizowane wśród największych polskich reklamodawców. Ich zdaniem „targetowana telewizja” znajdzie zastosowanie wśród wszystkich, nie tylko niszowych czy regionalnych marek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53172 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2020

Covid-19 wymusza jeden z największych w historii wzrost inwestycji w technologie – pokazuje badanie KPMG

Podczas pierwszej fali pandemii Covid-19 firmy wydawały dodatkowo około 15 mld dol. tygodniowo więcej na technologie, aby zapewnić bezpieczne przejście swoich organizacji na pracę w trybie zdalnym – pokazuje raport „CIO Survey 2020: Everything changed. Or did it?” KPMG International i Harvey Nash. Liderzy działów IT zapytani o kluczowe obszary technologiczne, w które inwestują organizacje, wymieniają: bezpieczeństwo i prywatność (47%), zarządzanie doświadczeniami i zaangażowaniem klientów (44%) oraz infrastrukturę i rozwiązania chmurowe (35%).

17 listopada 2020