- 0
- 2
Group One wykupiła na wyłączność spoty przed meczami Ligi Mistrzów w Canal+
Group One kupiła od Canal+ na wyłączność nową formę reklamową, która nigdy dotąd nie była w emisji telewizyjnej. Produkt Golden Spot to 30-sekundowy spot emitowany bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2024/2025, wyświetlany już po wejściu piłkarzy na murawę.
Produkt umożliwi reklamodawcom pojawienie się ze spotem telewizyjnym podczas meczów Ligi Mistrzów UEFA w momencie, gdy piłkarze będą już na boisku, a widzowie przed telewizorami. Emisja nowego formatu reklamowego Golden Spot na antenie Canal+ ma bowiem miejsce tuż po hymnie, a przed pierwszym gwizdkiem sędziego. W czasie każdego z 167 meczów (podczas których dostępny będzie Golden Spot) wyemitowany zostanie wyłącznie jeden spot. Group One wykupiła prawo do wszystkich emisji.
Produkt Golden Spot gwarantuje obecność w telewizji oraz równolegle w serwisie Canal+ Online. Spoty docierają do lojalnej grupy odbiorców z całej Polski, dając gwarancję wysokich zasięgów w ramach meczów Ligi Mistrzów. Premiera produktu miała miejsce 14 sierpnia przy okazji meczu o Superpuchar Europy. Meczy rozgrywały Real Madryt i Atalanta Bergamo. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tej formy, był Orange – klient z portfolio Value Media.
Po raz pierwszy w rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA wystąpi 36 klubów. Każdy z nich rozegra osiem meczów z innym rywalem (cztery u siebie i cztery na wyjeździe). Najważniejszą ze zmian w Lidzie Mistrzów sezonu 2024/2025 będzie zastąpienie fazy grupowej fazą ligową (według tzw. systemu szwajcarskiego, zaczerpniętego z rozgrywek szachowych).
- 2