Group One z wyłącznością na spoty LM UEFA w Canal+
Group One wykupiła na wyłączność spoty przed meczami Ligi Mistrzów w Canal+
  • 0
  • 2
20.08.2024

Group One wykupiła na wyłączność spoty przed meczami Ligi Mistrzów w Canal+

Group One kupiła od Canal+ na wyłączność nową formę reklamową, która nigdy dotąd nie była w emisji telewizyjnej. Produkt Golden Spot to 30-sekundowy spot emitowany bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2024/2025, wyświetlany już po wejściu piłkarzy na murawę.

Produkt umożliwi reklamodawcom pojawienie się ze spotem telewizyjnym podczas meczów Ligi Mistrzów UEFA w momencie, gdy piłkarze będą już na boisku, a widzowie przed telewizorami. Emisja nowego formatu reklamowego Golden Spot na antenie Canal+ ma bowiem miejsce tuż po hymnie, a przed pierwszym gwizdkiem sędziego. W czasie każdego z 167 meczów (podczas których dostępny będzie Golden Spot) wyemitowany zostanie wyłącznie jeden spot. Group One wykupiła prawo do wszystkich emisji.

Produkt Golden Spot gwarantuje obecność w telewizji oraz równolegle w serwisie Canal+ Online. Spoty docierają do lojalnej grupy odbiorców z całej Polski, dając gwarancję wysokich zasięgów w ramach meczów Ligi Mistrzów. Premiera produktu miała miejsce 14 sierpnia przy okazji meczu o Superpuchar Europy. Meczy rozgrywały Real Madryt i Atalanta Bergamo. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tej formy, był Orange – klient z portfolio Value Media.

Po raz pierwszy w rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA wystąpi 36 klubów. Każdy z nich rozegra osiem meczów z innym rywalem (cztery u siebie i cztery na wyjeździe). Najważniejszą ze zmian w Lidzie Mistrzów sezonu 2024/2025 będzie zastąpienie fazy grupowej fazą ligową (według tzw. systemu szwajcarskiego, zaczerpniętego z rozgrywek szachowych).

  • 2
Group One wykupiła na wyłączność spoty przed meczami Ligi Mistrzów w Canal+

Group One wykupiła na wyłączność spoty przed meczami Ligi Mistrzów w Canal+

Group One wykupiła na wyłączność spoty przed meczami Ligi Mistrzów w Canal+

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 sierpnia 2024

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2024

Smolasty i Sylwia Grzeszczak w czwartej odsłonie Mastercard Music

Od 20 sierpnia 2024 r. na wszystkich platformach streamingowych dostępny jest singiel „Połowa mnie”, stworzony przez Smolastego i Sylwię Grzeszczak w ramach 4. edycji Mastercard Music. Mastercard po raz czwarty zaprosił do współpracy muzyków, inspirując ich do „słuchania swoich różnic”, wykorzystania osobistych doświadczeń artystycznych i połączenia się w ramach wspólnej pasji do muzyki.