Group Chat Bar marki Heineken do spotkań osobistych - Marketing przy Kawie
Heineken zachęca do przeniesienia spotkań grup online do świata rzeczywistego
  • 1
  • 2
3.11.2025

Heineken zachęca do przeniesienia spotkań grup online do świata rzeczywistego

Heineken udostępnia internetowym grupom znajomych przestrzeń do spotkań w realu przy piwie. To kontynuacja platformy kreatywnej „Social Off Socials”.

Aktywacją „Group Chat Bar” marka Heineken namawia, by choć na chwilę porzucić cyfrową komunikację na rzecz spotkań w świecie rzeczywistym (IRL – In Real Life). Podkreśla, że nic nie zastąpi rozmowy przy piwie. Do projektu zaprosiła koszykarza NBA – Josha Harta z New York Knicks. Ten utrzymuje kontakt z przyjaciółmi rozproszonymi między Nowym Jorkiem, Los Angeles i Miami poprzez prywatną grupę o nazwie Cold Water.

Na jeden dzień Heineken zaaranżował w Nowym Jorku bar Cold Water

Miejsce tematycznie nawiązywało do dowcipów i memów, które krążyły w grupie od lat.

Od lat Heineken pozycjonuje się jako marka budująca relacje. Kampania jest również odpowiedzią na trend spadku spożycia piwa i ogólniej alkoholu w USA. Odpowiedzią były inwestycje w warianty bezalkoholowe, takie jak Heineken 0.0.

Dotychczas w ramach platformy „Social Off Socials” Heineken:

Aktywację „Group Chat Bar” wspierają dane z badania, które zleciła marka. Badanie przeprowadzono online na próbie 1000 Amerykanów (użytkownicy smartfonów, wiek 25–45 lat, w ostatnim miesiącu aktywnie uczestniczący w grupach czatowych). Termin: 2–6 października 2025 r.

Główne wnioski z badania

  • 94% Amerykanów jest obecnie w grupach czatowych.
  • 29% spotyka się ze swoimi grupami osobiście co najwyżej raz w miesiącu.
  • 80% chciałoby spotykać się częściej.
  • 75% respondentów stwierdziło, że czuje się bliżej grupy po spotkaniu osobistym.
  • 87% zgodziło się, że nic nie zastąpi spotkań w realu.
  • 83% osób spotykających się osobiście ma po takich spotkaniach poczucie odświeżenia i energii.

Marka ogłosiła ogólnokrajowy konkurs, w którym jedna amerykańska grupa czatowa ma szansę wygrać własne, spersonalizowane doświadczenie. Group Chat Bar zamieni cyfrowe rozmowy w spotkanie w realu. Udział w konkursie jest możliwy poprzez komentowanie postów o inicjatywie w mediach społecznościowych, a także bezpośrednio na stronie marki.

Group Chat Bar – aktywacja marki Heineken

Group Chat Bar – aktywacja marki Heineken

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 listopada 2025

1 listopada 2025

31 października 2025