Grosicki, Pazdan i Kapustka będą zachęcać dzieci do ruchu razem z Kubusiem
  • 0
  • 2
28.03.2017

Grosicki, Pazdan i Kapustka będą zachęcać dzieci do ruchu razem z Kubusiem

Kamil Grosicki, Michał Pazdan i Bartosz Kapustka zostali ambasadorami kampanii „Rusz się z Kubusiem!”. Wizerunki piłkarzy pojawią się m.in. na etykietach nowego produktu – wody smakowej Waterrr Sport wzbogaconej witaminami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 marca 2017

27 marca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2017

Wzrośnie sprzedaż w aptekach internetowych – raport PMR

W 2016 r. w Polsce lek OTC kupiło 7 na 10 osób (w różnych kanałach sprzedaży, przy czym apteki tradycyjne pozostają głównym miejscem zakupu). Dwa razy mniej osób kupiło suplement diety, a jedna czwarta – dermokosmetyk. Produkty te przez Internet kupuje po kilka procent osób, ale znaczenie tego kanału w kolejnych latach będzie rosnąć. Tak prognozuje PMR w raporcie „Handel internetowy produktami OTC w Polsce 2017. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2017–2022”.