Grey nową agencją kreatywną Chevrolet w Europie Środkowej i Wschodniej
  • 0
  • 1
13.11.2008

Grey nową agencją kreatywną Chevrolet w Europie Środkowej i Wschodniej

Sieć Grey CEE & Turkey przejęła budżet reklamowy Chevrolet w regionie CEE (Central and Eastern Europe). Zwycięska strategia, która przekonała przedstawicieli GM do wyboru Greya, jest owocem współpracy pomiędzy oddziałami agencji z Budapesztu, Bukaresztu, Warszawy, Moskwy i Istambułu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2008

Sposób na dobrą nazwę

Jedną z kluczowych spraw w momencie zakładania własnej firmy – oprócz samego pomysłu na biznes – jest wybór odpowiedniej nazwy. Powinna ona współgrać z branżą, w której przyszło nam działać, ale przede wszystkim być prostą do zapamiętania. Niestety, większość domen internetowych zawierających w sobie wartościowe nazwy, dawno znalazło już swoich właścicieli, w związku z czym wymyślenie dobrego i ciągle wolnego adresu internetowego dla swojej działalności może okazać się problemem.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2008

Rusza trzecia edycja szkoleń dla nauczycieli organizowanych przez Canal+ Cyfrowy

Edukacja medialna to jedno z istotnych wyzwań współczesnej szkoły. Dzięki programowi MediaStarter, przygotowanemu przez spółkę Canal+ Cyfrowy, nauczyciele szkół gimnazjalnych w całej Polsce zyskali narzędzie do realizacji obowiązkowej ścieżki medialnej. Dodatkowo Canal+ Cyfrowy już po raz trzeci zaprosił nauczycieli do udziału w bezpłatnych warsztatach z zakresu edukacji medialnej. 15 listopada br. ruszają szkolenia w gimnazjach w Katowicach.