Greenpeace walczy o ryby z Bomi (wideo) - Marketing przy Kawie
Greenpeace walczy o ryby z Bomi (wideo)
  • 1
  • 1
4.08.2011

Greenpeace walczy o ryby z Bomi (wideo)

Greenpeace opublikował trzecią edycję rankingu „Oceany na sprzedaż”. Oceniono w nim 9 największych sieci sprzedaży detalicznej w Polsce pod kątem ich strategii pozyskiwania ryb, produktów rybnych i owoców morza. Organizacja obserwuje pozytywne zmiany związane ze swymi długofalowymi działaniami. Opornej na jej apele sieci Bomi zaserwowała akcję na Facebooku „Bo mi zależy”. Wspiera ją w tym agencja Pride & Glory.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

kg

14 lat temu

gdyby Greenpeace nie firmował tej akcji swoim

logo a pozorował ją jako niezależną, oddolną, konsumencką inicjatywę, akcja byłaby bardziej skuteczna. Wielu ludziom wolontariusze z GP kojarzą się ze "świrami, którzy nic innego do roboty nie mają". Szkoda, ale taka jest prawda. U nas GP nie ma takiej dobrej opinii. Nadal jesteśmy konserwatywnym narodem, który akcje w służbie ochrony środowiska traktuje jak import zachodnich zwyczajów:(
Trzymam kciuki za akcję. A w Bomi przedstaję kupować ryby... również dlatego że są b. drogie.

Rozwiń komentarze

4 sierpnia 2011