- 1
- 3
Green Petfood pokazuje w reklamie, że zmiana zaczyna się w misce
Marka Green Petfood wystartowała z międzynarodową kampanią „Change starts in a bowl”, skierowaną do świadomych właścicieli psów.
Spot przedstawia codzienność psa i jego opiekuna. Ma pokazać, że pełnowartościowa karma to podstawa energii, witalności i radości zwierzęcia. W reklamie Green Petfood nie ma jednak lektora ani muzyki. Zamiast tego są naturalne dźwięki psiego świata, takie jak niuchanie, szelest karmy, szczekanie i chrupanie.
Podczas produkcji spotu zrealizowano również sesję zdjęciową z trzema parami psów i ich właścicielami. Każde ujęcie ma podkreślać to, co jest kluczowe dla marki: pełen energii pies i jego człowiek wspólnie eksplorują świat.
Za strategię, ideę kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine. Za produkcję spotu i sesję zdjęciową – dom produkcyjny GoldenProduction. Reklamę wyreżyserowała Katarzyna Grabek (Shootme).
- 2





