Green Petfood pokazuje, że zmiana zaczyna się w misce - Marketing przy Kawie
Green Petfood pokazuje w reklamie, że zmiana zaczyna się w misce
  • 1
  • 3
29.10.2025

Green Petfood pokazuje w reklamie, że zmiana zaczyna się w misce

Marka Green Petfood wystartowała z międzynarodową kampanią „Change starts in a bowl”, skierowaną do świadomych właścicieli psów.

Spot przedstawia codzienność psa i jego opiekuna. Ma pokazać, że pełnowartościowa karma to podstawa energii, witalności i radości zwierzęcia. W reklamie Green Petfood nie ma jednak lektora ani muzyki. Zamiast tego są naturalne dźwięki psiego świata, takie jak niuchanie, szelest karmy, szczekanie i chrupanie.

Podczas produkcji spotu zrealizowano również sesję zdjęciową z trzema parami psów i ich właścicielami. Każde ujęcie ma podkreślać to, co jest kluczowe dla marki: pełen energii pies i jego człowiek wspólnie eksplorują świat.

Sesja zdjęciowa dla Green Petfood

Sesja zdjęciowa dla marki Green Petfood

Za strategię, ideę kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine. Za produkcję spotu i sesję zdjęciową – dom produkcyjny GoldenProduction. Reklamę wyreżyserowała Katarzyna Grabek (Shootme).

  • 2
Sesja zdjęciowa dla Green Petfood
Sesja zdjęciowa dla Green Petfood

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 października 2025