- 1
- 5
„Cała nadzieja w ludziach” – Green Caffè Nero o rzemieślnikach stojących za marką
Sieć kawiarni Green Caffè Nero bohaterami swojej kampanii uczyniła rzemieślników i baristów, którzy w tle wspierają markę.
Historie przedstawione w kampanii „Cała nadzieja w ludziach” mają pokazać, że kawiarnie Green Caffè Nero nie są wyłącznie miejscem serwowania kawy. Powstały:
- trzy krótkie filmy, które jesienią można zobaczyć na profilach marki w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube);
- spot, który emitowany jest w Multikinie w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście.
Na stronie greencaffenero.pl (w zakładce „Dziennik”: „Nasze rzemiosło”) znajdą się reportaże opatrzone fotografiami. Przybliżą bohaterów – pracowników fabryki porcelany, kowali i utalentowaną plastycznie kierowniczkę kawiarni. To osoby, których na co dzień nie widać na pierwszym planie. Są jednak nieodłączną częścią marki i stoją za każdą przestrzenią oraz atmosferą lokali.
Pierwszy film przenosi widzów do kaszubskiej fabryki porcelany „Lubiana”
Tu powstają filiżanki, które trafiają do kawiarni. Kamera towarzyszy rzemieślnikom przy formowaniu, wypalaniu i zdobieniu naczyń. W materiale wystąpili pracownicy związani z tym miejscem nawet od kilku dekad.
Drugi film pokazuje warszawską kuźnię „Kowale Losu”. Metalowe elementy tych praskich mistrzów rzemiosła można spotkać w każdej kawiarni promowanej sieci. Pan Jerzy i Pan Wiesław tworzą ręcznie detale lokali: od balustrad po drobne dekoracje.
- 2
Trzeci film koncentruje się na pracy w samej kawiarni
Przybliża codzienne obowiązki zespołu oraz atmosferę współtworzoną przez gości. Jedną z bohaterek jest Anastazja – uzdolniona plastycznie kierowniczka kawiarni, tworząca dekoracje do kawiarni.
Integralną częścią kampanii są również reportaże, które będą ukazywały się na stronie internetowej Green Caffè Nero. To osobiste opowieści rzemieślników i pracowników, skupiające się na poszczególnych bohaterach.
Całość dopełnia spot zbierający elementy trzech opowieści. Przedstawia przesłanie kampanii i jej strategiczny wymiar – w centrum komunikacji marki są ludzie.







