Green Caffè Nero o rzemieślnikach stojących za marką - Marketing przy Kawie
„Cała nadzieja w ludziach” – Green Caffè Nero o rzemieślnikach stojących za marką
  • 1
  • 5
13.10.2025

„Cała nadzieja w ludziach” – Green Caffè Nero o rzemieślnikach stojących za marką

Sieć kawiarni Green Caffè Nero bohaterami swojej kampanii uczyniła rzemieślników i baristów, którzy w tle wspierają markę.

Historie przedstawione w kampanii „Cała nadzieja w ludziach” mają pokazać, że kawiarnie Green Caffè Nero nie są wyłącznie miejscem serwowania kawy. Powstały:

  • trzy krótkie filmy, które jesienią można zobaczyć na profilach marki w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube);
  • spot, który emitowany jest w Multikinie w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście.

Na stronie greencaffenero.pl (w zakładce „Dziennik”: „Nasze rzemiosło”) znajdą się reportaże opatrzone fotografiami. Przybliżą bohaterów – pracowników fabryki porcelany, kowali i utalentowaną plastycznie kierowniczkę kawiarni. To osoby, których na co dzień nie widać na pierwszym planie. Są jednak nieodłączną częścią marki i stoją za każdą przestrzenią oraz atmosferą lokali.

Pierwszy film przenosi widzów do kaszubskiej fabryki porcelany „Lubiana”

Tu powstają filiżanki, które trafiają do kawiarni. Kamera towarzyszy rzemieślnikom przy formowaniu, wypalaniu i zdobieniu naczyń. W materiale wystąpili pracownicy związani z tym miejscem nawet od kilku dekad.

Kampania Green Caffè Nero

Kampania Green Caffè Nero

Drugi film pokazuje warszawską kuźnię „Kowale Losu”. Metalowe elementy tych praskich mistrzów rzemiosła można spotkać w każdej kawiarni promowanej sieci. Pan Jerzy i Pan Wiesław tworzą ręcznie detale lokali: od balustrad po drobne dekoracje.

  • 2
Kampania Green Caffè Nero

Kampania Green Caffè Nero

Kampania Green Caffè Nero

Trzeci film koncentruje się na pracy w samej kawiarni

Przybliża codzienne obowiązki zespołu oraz atmosferę współtworzoną przez gości. Jedną z bohaterek jest Anastazja – uzdolniona plastycznie kierowniczka kawiarni, tworząca dekoracje do kawiarni.

Kampania Green Caffè Nero

Integralną częścią kampanii są również reportaże, które będą ukazywały się na stronie internetowej Green Caffè Nero. To osobiste opowieści rzemieślników i pracowników, skupiające się na poszczególnych bohaterach.

Całość dopełnia spot zbierający elementy trzech opowieści. Przedstawia przesłanie kampanii i jej strategiczny wymiar – w centrum komunikacji marki są ludzie.

Kampania Green Caffè Nero

Kampania Green Caffè Nero

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 października 2025