0 1 23.02.2006Great Open House dla Heinzexperiential marketing TweetAgencja Great Open House rozpoczyna akcję prosprzedażową Tradycyjnych Dań Gotowych marki Pudliszki.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54842 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.02.2006Nowa twarz Reserved – prosto od Diora i ChanelRESERVED sięgnęło w tym roku na najwyższą półkę światowej top-mody. Aby w pełni zaprezentować nową kolekcję RESERVED SPRING_SUMMER 2006 ściągnięto modeli z najznakomitszych agencji z Nowego Yorku.
0 1 0 0 0 23.02.2006Optimum PR zadba o wizerunek Mediatouch GroupGrupa marketingowo-wydawnicza Mediatouch Group wybrała agencję Optimum PR do współpracy nad kształtowaniem własnego wizerunku. Zadania agencji będą się koncentrować na promocji Grupy Mediatouch oraz wydawanych przez nią trzech tytułów prasowych.
0 1 0 0 0 23.02.2006PRO raporty dwaDom mediowy PRO Media House opublikował dwa raporty obrazujące podział wydatków reklamowych pomiędzy telewizję a media PRO (prasa, radio, outdoor i inne nośniki uzupełniające).
0 1 0 0 0 23.02.2006Outdoor Innovation ProgramW lutym b.r. Grupa Ströer zainaugurowała Outdoor Innovation Program. Celem Programu jest poszerzanie wiedzy wszystkich osób chcących poznać kierunki rozwoju reklamy zewnętrznej w Polsce, możliwości komunikacyjne outdooru, metody badań oraz sposoby udoskonalania i podnoszenia efektywności kampanii reklamowych.