Ignite CEE: hub strategiczno-kreatywny Graylingu - Marketing przy Kawie
Grayling tworzy hub strategiczno-kreatywny Ignite CEE
  • 0
  • 1
26.06.2024

Grayling tworzy hub strategiczno-kreatywny Ignite CEE

Agencja Grayling otwiera Ignite CEE – hub strategiczno-kreatywny z centralą w Warszawie. Łukasz Napora, dotychczasowy dyrektor kreatywny, awansował i pełni obecnie funkcję lidera hubu.

Ignite CEE to struktura integrująca zespół z Warszawy z siecią ekspertów Graylingu z dziesięciu europejskich rynków. Stanowi ona środkowoeuropejskie rozwinięcie globalnego zespołu, który powstał pięć lat temu w Londynie i skupia obecnie dwudziestu specjalistów. Są wśród nich:

  • stratedzy,
  • kreatywni,
  • analitycy danych,
  • badacze,
  • eksperci od digital marketingu.

Specjaliści pochodzą z Wielkiej Brytanii, Francji, Polski, Singapuru, Hongkongu i Chin. Hub dysponuje także własnymi studiami graficznymi w Londynie i Hongkongu. Oferują one zintegrowane usługi projektowo-produkcyjne dla klientów agencji na całym świecie.

Za wdrożenie projektu odpowiada Łukasz Napora

Od pięciu lat pełni on funkcję dyrektora kreatywnego w warszawskim biurze agencji. Realizował tam projekty dla marek takich jak Visa, BMW, TikTok, Primark, Freenow, Tetra Pak czy Nobu.

Kolejnym kluczowym członkiem zespołu jest Jan Frączek

Dołączył do agencji Grayling, aby objąć nowo utworzone stanowisko senior creative i wzmocnić kompetencje kreatywne zespołu. Wcześniej pracował m.in. w agencjach WebTalk i Berry Kolektyw Kreatywny, gdzie zdobył 8-letnie doświadczenie w digital marketingu.

W ścisłej współpracy z Frączkiem i Naporą działają tzw. power pairs wybrani konsultanci z dziesięciu rynków z regionu Polski, Bułgarii, Czech, Chorwacji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Ukrainy oraz Węgier. W ten sposób Grayling wzmacnia kompetencje całego regionu. Jednocześnie zapewnia, że strategie i kreacje tworzone w hubie są dostosowane do niuansów kulturowych i narodowych.

  • 1
Grayling tworzy hub strategiczno-kreatywny Ignite CEE

Grayling tworzy hub strategiczno-kreatywny Ignite CEE

26 czerwca 2024

25 czerwca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.06.2024

Trendy w public relations w czasach informacyjnej hiperinflacji – Kongres PR już we wrześniu

Przeżywamy kolejną komunikacyjną rewolucję. Gwałtowny rozwój nowych technologii oraz rosnący wpływ twórców internetowych rodzi pytania dotyczące przyszłości branży PR w kontekście kryzysów wizerunkowych czy informacyjnej hiperinflacji. O najbardziej aktualnych tematach będą rozmawiać eksperci podczas tegorocznego Kongresu PR, który odbędzie się 19–20 września w Rzeszowie.