- 0
- 1
Grandes Kochonos zamienia nazwę na Grandesi
1 lipca 2022 r. niezależna agencja Grandes Kochonos oficjalnie zmienia nazwę na Grandesi. Zmianie nazwy towarzyszy też nowa identyfikacja wizualna. Wszystko to jest obrazem przemian, jakie zaszły ostatnio w firmie.
Nowy sygnet marki Grandesów to kolorowy hashtag, gdzie miks kolorów ma obrazować nie tylko zróżnicowane kompetencje agencji. Ma też być odzwierciedleniem procesów, jakie zaszły w firmie w odpowiedzi na digitalizację biznesu i komunikacji.
– Nowa nazwa, nowe logo – to w zasadzie klamra zamykająca proces gruntownych zmian, jakie ostatnio wdrożyliśmy. Firma przeszła szybki proces digitalizacji zarówno na poziomie kompetencyjnym, jak i operacyjnym. To wynik naszych obserwacji rynku i zmieniających się potrzeb komunikacyjnych. Grandesi zachowują swoje DNA, w które wpisana jest odważna kreacja połączona ze strategicznym podejściem. Czujemy jednak, że nasza wewnętrzna transformacja potrzebuje swojej zewnętrznej manifestacji.
Rozwijamy się jako agencja i jako zespół, w którym rozbudowaliśmy znacznie dział kreatywny. Planujemy także kolejne inwestycje w rozwój produkcji treści audio i wideo, żeby usprawnić procesy produkcyjne – mówi Jacek Wlazło, prezes, a jednocześnie współzałożyciel agencji. Od początku istnienia Grandes Kochonos pełnił rolę dyrektora strategicznego i zarządzającego w agencji.
Kolejną zmianą jest oparcie prac agencji na narzędziu Digital Toolkit. Pozwala ono zarządzać całym procesem od strategii, kreacji, produkcji i emisji w sposób spójny. Uwzględnia różne grupy docelowe, konteksty i potrzeby personalizacji komunikacji.
„Kreatywność jest ważna – skuteczność ważniejsza” – motto Grandesów się nie zmienia. Na straży tego motta nadal stoi Jacek Wlazło w roli prezesa, a obok niego dwaj współzałożyciele agencji Grandes Kochonos: Paweł Nowakowski oraz Michał Sorówka jako dyrektorzy kreatywni.
- 1