Grające wiaty przystankowe AMS - Marketing przy Kawie
Grające wiaty przystankowe AMS
  • 0
  • 1
3.02.2005

Grające wiaty przystankowe AMS

W lutym firma AMS realizuje dla Kompanii Piwowarskiej niestandardową kampanię reklamową w wiatach przystankowych. Jest ona poświęcona promocji muzycznych imprez Music Tour sponsorowanych przez markę piwa Miller.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2005

CEDC współpracuje z Rowland Communications

Central European Distribution Corporation (CEDC) rozpoczyna współpracę z Rowland Communications, międzynarodową firmą public relations, w zakresie kompleksowych działań PR. CEDC – spółka notowana na NASDAQ w Nowym Jorku – jest największym importerem i dystrybutorem napojów alkoholowych w Polsce. Rowland odpowiadać będzie za wizerunek CEDC oraz za współtworzenie strategii komunikowania zewnętrznego firmy z grupami docelowymi.

1 lutego 2005