Graal w rankingu najcenniejszych polskich marek
  • 0
  • 1
6.12.2007

Graal w rankingu najcenniejszych polskich marek

Rzeczpospolita w dodatku "Marki polskie" publikuje listę 300 najbardziej wartościowych marek. Nad wyborem czuwała Rada Patronów Marki, która wspiera i promuje rozwój krajowych brandów. Tworzą ją m.in. właściciele największych i najmocniejszych marek. Zaprezentowano aż o 50 marek więcej niż w ubiegłym roku. Graal pojawił się w rankingu po raz pierwszy. Został sklasyfikowany na 220 miejscu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.12.2007

"Polska jest Różnorodna" - kampania społeczna Stowarzyszenia Proxenia

Stowarzyszenie na Rzecz Integracji Ochrony Cudzoziemców Proxenia w ramach Projektu Altercamp rozpoczęło w pierwszym tygodniu grudnia kampanię społeczną pod hasłem „Polska jest Różnorodna”. Kampanię przygotowała i realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej. Celem podjętych działań jest zwrócenie uwagi na problem odmienności rasowej, a jednocześnie na problemy uchodźców przebywających w naszym kraju. Kampania potrwa do świąt Bożego Narodzenia.