- 0
- 7
Gra typu arkanoid na arkuszu PIT w PDF-ie – kampania 1,5% Fundacji K.I.D.S.
Fundacja K.I.D.S. w ramach kampanii „Rozlicz ból” uruchomiła grę w PDF stylizowaną na arkusz PIT. Kampania zwraca uwagę na codzienny ból dzieci chorych na raka.
Fundacja Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali postanowiła połączyć świat dorosłych i dzieci w symboliczny sposób. Stworzyła akcję skierowaną do księgowych i wszystkich osób zajmujących się rozliczeniami PIT. Przygotowała grę w formacie PDF, stylizowaną na arkusz PIT. W konwencji gier typu arkanoid ma ona zachęcać do oddania 1,5% na rzecz fundacji. Po ukończeniu rozgrywki gracz zobaczy uśmiechnięte dziecko. Gra dostępna jest m.in. na stronie kids.org.pl.

Gra typu arkanoid w formie PIT-u w PDF-ie Fundacji K.I.D.S.
Autorem akcji, konceptu kreatywnego stworzenia gry w formularzu PIT w PDF oraz kreacji jest agencja Publicis Warsaw, która wspiera Fundację K.I.D.S. od początku działalności. Realizacji wyzwania podjął się Krzysztof Grudziński – producent, reżyser i creative, specjalizujący się w gamingu m.in. UEFN, technologiach XR (VR/AR), virtual production oraz interaktywnych narracjach.
Aby dotrzeć do większej liczby odbiorców, firma Panowie Programiści wsparła projekt, tworząc wersję gry w przeglądarce, imitującą grę w PDF. Dzięki wdrożonemu systemowi middleware każdy użytkownik otrzyma odpowiednią wersję gry – przeglądarkową lub PDF – dostosowaną do swojego urządzenia. Panowie Programiści zapewnili także rozwiązania umożliwiające monitorowanie interakcji użytkowników z obiema wersjami gry.
Działania z zakresu Google Ads prowadzi firma mediowa MBridge – Marketing Experts. W kampanię zaangażowane są również inne agencje należące do grupy Publicis: MSL odpowiada za komunikację, a PMX za performance marketing i digital OOH.
- 6