„Gra o psieżycie”, czyli kampania zarządcy A4 Katowice – Kraków w świecie „Minecrafta”
  • 3
  • 0
5.02.2018

„Gra o psieżycie”, czyli kampania zarządcy A4 Katowice – Kraków w świecie „Minecrafta”

Stalexport Autostrada Małopolska rozpoczęła kampanię edukacyjną poruszającą problem porzucania psów przy drogach. Osią akcji jest konkurs adresowany do miłośników gry „Minecraft”. Ich wirtualne historie mają pomóc kreować odpowiedzialną i humanitarną postawę wobec zwierząt. Ambasadorami akcji zostali: MagdalenaMariaMonika, RoxMb oraz Vertez – znani z YouTube.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lutego 2018