GPEC – rodzinny kalendarz na 2008 r.
  • 0
  • 1
2.01.2008

GPEC – rodzinny kalendarz na 2008 r.

Wyjątkowy, bo zawierający wizerunki pracowników firmy wraz z ich dziećmi kalendarz na rok 2008 przygotowało Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej. Limitowana edycja kalendarza została przekazana między innymi strategicznym klientom spółki, a jej oryginalna forma podkreśla rolę, jaką w polityce społecznej GPEC odgrywa rodzina.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 stycznia 2008

1 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.01.2008

Lawina możliwości (USA Today)

T. Howard, "Ski venders give advertisers an avalanche of opportunity", "USA Today"

Narciarze to wymarzona grupa docelowa - są aktywni, nastawieni na rozrywkę i nieźle zarabiają. Można do niech trafić w ośrodkach narciarskich i na trasach zjazdowych wykorzystując różne formy marketingu. "USA Today" opisuje zastosowane ostatnio w amerykańskich kurortach sposoby - samplingi, promocje, ambient media oraz specjalną zimową kampanię Absolutu.

28 grudnia 2007