0 1 21.03.2006GOTV w Polscemarketing mobilny TweetAgencja HIGHER wprowadziła na rynek Polski nowość w dziedzinie real time marketing.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54834 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 21.03.2006Coca-Cola Virtual Cup 2006Rusza ogólnopolski projekt ”Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu”, którego laureaci wniosą polską flagę przed meczem naszej reprezentacji narodowej podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Niemczech. Od dziś chętni, którzy ukończyli 12, a nie przekroczyli 16 lat, mogą zgłaszać się do konkursu, wysyłając wypełnioną ankietę znajdującą się na stronie www.icoke.pl.
0 1 0 0 0 21.03.2006Z Internetem na ryby w siedmiu krajach dzięki isensAgencja interaktywna isens przygotowała dla Normark Polska, czołowego dystrybutora sprzętu wędkarskiego i motorowodnego nowy serwis internetowy.
0 1 0 0 0 21.03.2006Call Center Poland obsługuje projekt AgoryCall Center Poland wspiera promocję "Gazety Wyborczej" pod hasłem „Gazeta Wyborcza w najniższej cenie w teczce”.
0 1 0 0 0 21.03.2006CANAL+ Cyfrowy i Telekomunikacja Polska testują telewizję przez ADSLCANAL+ Cyfrowy zawarł porozumienie z Telekomunikacją Polską w sprawie współpracy nad innowacyjnym na polskim rynku projektem biznesowym telewizji przez ADSL. Celem przedsięwzięcia jest wprowadzenie na rynek kompleksowej usługi triple-play w ramach której CYFRA+ będzie oferowana klientom Telekomunikacji Polskiej poprzez łącza szerokopasmowe TP wraz z dostępem do telefonii oraz Internetu.