Gotowanie, sprzątanie, opieka nad dziećmi i różowy kolor, czyli reklama nowego kanału TVP Kobieta
  • 1
  • 1
16.02.2021 Aktualizacja:

Gotowanie, sprzątanie, opieka nad dziećmi i różowy kolor, czyli reklama nowego kanału TVP Kobieta

W marcu ruszy nowy kanał w ofercie Telewizji Polskiej. To TVP Kobieta. Właśnie zaprezentowano promujący go spot.

W reklamie występują prezenterki nowego kanału. Wśród nich m.in. Marzena Rogalska, Ida Nowakowska, Małgorzata Tomaszewska czy Marta Manowska. Kobiety gotują, sprzątają, zajmują się dziećmi. Wszystko to przy dźwiękach piosenki „Pretty Woman” Roya Orbisona i w bardzo cukierkowej scenografii.

Reklama nie spotkała się z przychylnością internautów. W ciągu niespełna trzech dni została wyświetlona w kanale YouTube TVP blisko 200 tys. razy. Zebrała 8,2 tys. negatywnych ocen i zaledwie 330 łapek w górę.

Komentujący internauci zarzucają stacji, że ukazuje kobietę stereotypowo jako matkę, kucharkę i sprzątaczkę. Podkreślają, że reklama serwuje obrazy jak z lat 50. XX w. czy filmu „Żony ze Stepford”.

[Aktualizacja, 17 lutego 2021 r.]
16 lutego popołudniu Marzena Rogalska, która miała być jedną z prowadzących w kanale TVP Kobieta, poinformowała za pośrednictwem mediów społecznościowych o rozstaniu z Telewizją Polską. Ze stacją związana była przez 12 lat. Jak podkreśla, programy i zwiastuny z jej udziałem, które jeszcze będzie można zobaczyć na antenie TVP, zostały nagrane wcześniej.

  • 1
Klub Komediowy parodiuje spot TVP Kobieta

Klub Komediowy parodiuje spot TVP Kobieta

16 lutego 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2021

Dzieci wykorzystywane seksualnie są bezsilne – kampania 1% Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Według badań Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę* blisko pół miliona dzieci w Polsce doświadczyło wykorzystywania seksualnego. To szokujące statystyki, które i tak są niedoszacowane, gdyż większość dzieci nigdy tego faktu nie ujawnia. Fundacja od 30 lat konsekwentnie, na wielu obszarach działa na rzecz zapobiegania wykorzystywaniu seksualnemu najmłodszych. Teraz rozpoczyna kampanię 1%.