0 1 11.05.2007Gorący patrol na ulicach Warszawyexperiential marketing TweetGrupa policjantek zatrzymujących i rewidujących przypadkowych mężczyzn? To musi być Axe.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.05.2007Zbierz swoją drużynę z KasztelanemRuszyła nowa promocja marki Kasztelan z portfela Carlsberg Polska, przygotowana dla wielbicieli koszykówki i sponsorowanej przez markę Kasztelan czołowej polskiej drużyny ekstraligi koszykarskiej - Anwil Włocławek.
0 1 0 0 0 11.05.2007Podravka kupuje marki Warzywko i PerfectaPodravka podpisała umowę z firmą Kamis-Przyprawy dotyczącą zakupu marki Warzywko. Wraz z marką Warzywko do portfolio Podravki trafi również Perfecta
0 1 0 0 0 11.05.2007Kolejne zmiany w Folplex S.JFirma reklamowa Folplex powiększyła swoje zaplecze o nową halę produkcyjną.
0 1 0 0 0 11.05.2007Konkursu o tytuł "Dobroczyńca Roku 2006"21 maja 2007 roku w Sali Koncertowej Pałacu Kultury i Nauki podczas Gali Finałowej Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2006” ogłoszone zostaną wyniki Konkursu organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Nagrodzone zostaną firmy, które w 2006 roku realizowały działania społeczne we współpracy z organizacjami pozarządowymi, a także te, które swojej aktywności społecznej nadały charakter strategiczny.