0 3 28.09.2012Gorący Kubek Knorr rozdaje opakowania śniadaniowe – akcja promocyjnakampanie reklamowe TweetOd 1 października do 15 listopada potrwa kampania promująca Gorący Kubek Knorr.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54840 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.09.2012Top Marka 2012 – wyniki badaniaWizerunkowych liderów dwunastu branż oraz Markę Marek wyłoniono w piątej edycji badania Top Marka, dotyczącego popularności i oceny marek w prasie. Wyniki ogłosili 28 września realizatorzy projektu: miesięcznik „Press” i agencja informacyjna Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 28.09.2012Wizjonerzy 2012 – wyniki konkursu „DGP”28 września podczas Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie wręczono nagrody pięciu wizjonerom polskiego biznesu, wybranym w konkursie „Dziennika Gazety Prawnej”.
0 3 0 0 0 28.09.2012Opcom po rozstaniu z Eskadrą zmienia identyfikację wizualnąWyjście Opcomu z Grupy Eskadra stworzyło potrzebę przygotowania nowej identyfikacji wizualnej agencji, która rozszerza także swoje kompetencje o działania full service.
0 1 0 0 0 28.09.2012Ludzie Roku 2012 w plebiscycie „Briefu”Tomasz Lis – Człowiekiem Mediów, Paweł Kastory – Człowiekiem Reklamy, Janusz Rewiński – Gwiazdą Reklamy. Te i inne werdykty zostały ogłoszone 27 września w Warszawie podczas rozstrzygnięcia plebiscytu Ludzie Roku magazynu „Brief”.