Google zmienia sposób prezentacji wyników wyszukiwania w USA
  • 0
  • 3
2.02.2021

Google zmienia sposób prezentacji wyników wyszukiwania w USA

Od 1 lutego internauci z USA obok większości wyników w wyszukiwarce Google widzą ikonę menu, którą mogą wybrać, aby dowiedzieć się więcej o wyniku lub funkcji, a także o tym skąd pochodzą informacje. Ma to umożliwić podejmowanie bardziej przemyślanych decyzji dotyczących witryn, które internauta chce odwiedzić oraz tego, jakie wyniki będą dla niego przydatne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2021

Polacy bardziej zainteresowani sportem w czasie pandemii. Badanie ARC Rynek i Opinia

W roku pandemicznym odsetek osób zainteresowanych sportem wzrósł o 8 p.p. Obecnie łącznie 90% Polaków deklaruje, że bardzo lub choć trochę interesuje się sportem. Wzrósł również odsetek osób, które uważają, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Za największe osiągnięcie sportowe ubiegłego roku Polacy uważają zwycięstwo Igi Świątek w turnieju Wielkiego Szlema – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.