1 2 2.09.2015Google odświeża logo (wideo)design Tweet1 września na oficjalnym blogu Google zaprezentowano odmienione logo. Po 17 latach zmianie uległ font.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53983 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.09.2015Szczegółowe uzasadnienie zarzutów – nowa procedura UOKiKOd 1 września UOKiK będzie przedstawiał przedsiębiorcom szczegółowe uzasadnienie zarzutów. Nowa procedura realizuje jeden z głównych elementów misji urzędu – zapewnienie w postępowaniach sprawiedliwości proceduralnej, w tym prawa do obrony. Wyjaśnienia dla uczestników rynku będą publikowane na stronie WWW UOKiK.
1 1 0 0 0 2.09.2015Talk-show w TVP1 głównym punktem kampanii Lidla z Dorotą Wellman i Karolem Okrasą (wideo)Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – zaproponuje format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i goście”, emitowany w TVP1. Bohaterowie kampanii będą gotować i rozmawiać z zaproszonymi gośćmi.
0 1 0 0 0 1.09.2015Polmos Bielsko-Biała poszukuje agencji do prowadzenia fan page’a Żytniej ExtraPo publikacji zdjęcia dokumentującego wydarzenia tzw. zbrodni lubińskiej na facebookowym profilu marki Żytnia Extra firma Polmos Bielsko-Biała zdecydowała się rozwiązać umowę z agencją prowadzącą jej fan page. Jak podaje serwis Press, teraz szuka nowej agencji do obsługi w tym serwisie.
2 1 0 0 0 1.09.2015Piłkarze i Robert Kubica w kampanii wizerunkowej Grupy Lotos (wideo)1 września wystartowała kampania wizerunkowa Grupy Lotos z udziałem piłkarskiej reprezentacji Polski oraz Roberta Kubicy. To nowa odsłona działań mających pokazać, w jaki sposób marka wspiera ludzi w ich drodze, integruje we wspólnym przeżywaniu sportowych emocji i zaspokaja potrzeby.