0 1 10.10.2005GoodFellowsfirmy TweetW lipcu tego roku zaczęli działać dobrzy ludzie w reklamie, czyli nowa agencja reklamowo-eventowa – GoodFellows.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.10.2005SMS-owe wsparcie "Dnia Papieskiego"Polska Telefonia Cyfrowa wesprze „Dzień Papieski” SMS-ową zbiórką pieniędzy.
0 1 0 0 0 7.10.2005Kolejne serwisy internetowe programów Polsatu i TV 4Interia.pl intensywnie rozwija współpracę ze stacjami Polsat i TV 4. Jej efektem jest uruchomienie w portalu oficjalnych serwisów kolejnych produkcji telewizyjnych: Tango z Aniołem oraz Bar Europa.
0 1 0 0 0 7.10.2005Kongres Wojna cen"Wojna cen" toczona w branży retail to aktualny i palący problem zarówno dla producentów, jak i detalistów. Firma Informedia Polska w dniach 20-21 października 2005 organizuje kongres poświęcony tej właśnie interesującej tematyce. Kongres Wojna cen odbędzie się w Hotelu Bristol w Warszawie.
0 1 0 0 0 7.10.2005Sprawdź, co Ci kubek móóówi…„Co mi kubek móóówi…” – pod takim hasłem ruszyła akcja promocyjna mleka Łaciate. Za kreację i realizację promocji odpowiedzialna jest agencja reklamowa Sinea Group, która wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Łaciate – kluczowego brandu w portfolio największej polskiej mleczarni S.M. Mlekpol.