Good Lood zachęca do spojrzenia w niebo. Krakowska lodziarnia wypuściła w powietrze balon ze swoim logo - Marketing przy Kawie
Good Lood zachęca do spojrzenia w niebo. Krakowska lodziarnia wypuściła w powietrze balon ze swoim logo
  • 1
  • 1
2.08.2019

Good Lood zachęca do spojrzenia w niebo. Krakowska lodziarnia wypuściła w powietrze balon ze swoim logo

Good Lood, popularna w Krakowie sieć lodziarni, zainicjowała akcję „Look into the Sky”. W jej ramach przez kilka dni nad miastem unosi się balon z logo marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55920 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 sierpnia 2019

1 sierpnia 2019