GonnaBe przygotowała kolejną nowatorską reklamę Appetity
  • 0
  • 1
31.03.2006

GonnaBe przygotowała kolejną nowatorską reklamę Appetity

W ramach przewidzianych na 2006 rok, niekonwencjonalnych działań reklamowych dla marki Appetita, na zlecenie Działu Marketingu Ziołopeksu agencja reklamowa GonnaBe przygotowała kolejną nowatorską kampanię.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

31 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2006

Brytyjsko-Polska Izba Handlowa (BPCC) promuje Polskę

Brytyjsko-Polska Izba Handlowa rozpoczyna wiosenny cykl spotkań polskich i brytyjskich przedsiębiorców. Celem BPCC jest przekonanie brytyjskich inwestorów, że Polska jest doskonałym krajem do lokowania kapitału. Polska jest jednym z najbardziej ekscytujących miejsc do robienia interesów. Ryzyko inwestycyjne jest tu stosunkowo niskie, zaś możliwości ogromne – powiedział Martin Oxley, Dyrektor Generalny BPCC podczas marcowych spotkań z brytyjskimi przedsiębiorcami w Wielkiej Brytanii.