GoldenSubmarine realizuje kampanię dla Starbucksa na 7 europejskich rynkach
  • 0
  • 0
28.05.2018

GoldenSubmarine realizuje kampanię dla Starbucksa na 7 europejskich rynkach

Agencja GoldenSubmarine realizuje kampanię „Pasja do kawy” dla marki Starbucks na rynkach europejskich zarządzanych przez AmRest. Działania obejmą 7 państw. Poza Polską są to Niemcy, Rumunia, Czechy, Węgry, Bułgaria oraz Słowacja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
28.05.2018

Nie ma odwrotu od cyfrowej transformacji działów zakupów. Analiza Deloitte

Nowoczesne technologie zajmują wysokie miejsce na liście priorytetów dyrektorów działów zakupów (CPO). Ponad 1/3 menedżerów uważa, że dzięki digitalizacji będą w stanie zrealizować cele zakupowe i dostarczyć wartość biznesową. W Polsce takiej odpowiedzi udzieliło 46 proc. ankietowanych w badaniu Deloitte „Leadership: Driving innovation and delivering impact. The Deloitte Global Chief Procurement Officer Survey 2018”.

25 maja 2018