GoldenSubmarine ogłasza powstanie GoldenGrid
  • 0
  • 1
23.11.2021

GoldenSubmarine ogłasza powstanie GoldenGrid

Agencja GoldenSubmarine odpowiada na rosnące potrzeby klientów związane z doskonaleniem UX i UI w e-commerce oraz analityką webową. Tworzy nową markę GoldenGrid, która będzie realizować projekty dla najbardziej wymagających e-biznesów. Na jej czele stanął Rafał Niemczynowicz, head of UX.

Marka GoldenGrid będzie działała pod parasolem GoldenSubmarine. Agencja od dłuższego czasu rozwija kompetencje w zakresie UX/UI oraz e-commerce. Zrealizowała już szereg projektów UX i analitycznych m.in. dla firm Super-Pharm, Carrefour, Amica, SGH, Skoda czy ING. Wyodrębnienie oddzielnej, niezależnej marki ma pozwolić na optymalizację i synchronizację oferowanych działań.

Zespół Rafała Niemczynowicza cały czas się rozrasta. Obecnie pracuje w nim kilkunastu specjalistów zajmujących się na co dzień projektowaniem interfejsów, ścieżek klienta oraz analityką i badaniami.

GoldenSubmarine od lat jest synonimem świetnej kreacji i strategii oraz zaangażowanej obsługi klienta. Powołanie marki GoldenGrid jest konsekwencją naszego kilkuletniego rozwoju w zakresie customer experience i zawiera w praktyce całe nasze złote DNA. Zespół jest elastyczny, kreatywny i oferuje rozwiązania dostosowane do polskich realiów, co jest mocnym wyróżnikiem na rynku. I mamy na to dowody w postaci klientów, których pozyskaliśmy przez ostatnie dwa lata – mówi Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine.

  • 1
GoldenGrid

GoldenSubmarine tworzy jednostkę zajmującą się UX i UI w e-commerce

22 listopada 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2021

Raport „PR to nie propaganda”, czyli Związek Firm Public Relations na straży wizerunku branży PR i etosu pracy PR-owców

Związek Firm Public Relations po raz kolejny zabiera głos w sprawie wizerunku branży PR. Wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów, firmą analityczno-badawczą Zymetria, a także przedstawicielami agencji członkowskich ZFPR przygotował raport. Pokazuje w nim, na czym polega istota PR-u, a czym na pewno on nie jest, choć często określenia takie jak „czarny PR” czy „polityczna zagrywka PR-owa” pojawiają się w dyskursie społecznym.