Golden Marketing Conference we wrześniu – kto wystąpi?
  • 0
  • 0
26.07.2019

Golden Marketing Conference we wrześniu – kto wystąpi?

23 i 24 września w Warszawie odbędzie się Golden Marketing Conference. Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu i zmieniająca się rola marketingu w organizacjach. Także nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy.

Podczas warszawskiej edycji Golden Marketing Conference na scenie wystąpią m.in.:

  • Katarzyna Paliwoda – head of business Facebooka w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej,
  • Arkadiusz Łoś – brand consulting i CI director firmy Dragon Rouge, międzynarodowej agencji marek, która współpracowała chociażby z firmą Coca-Cola.

Prelegenci przybliżą takie zagadnienia jak consumer experience, data science czy machine learning. Obecnie są one niezbędne do podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Nie zabraknie również twarzy znanych z poprzednich edycji GMC – Piotra Buckiego czy Cezarego Kuika. Ponadto na scenie pojawią się:

  • Wojciech Ławniczak z Very Human Services,
  • Dominik Karbowski z Selectivv,
  • Patrycja Górecka-Batora – PR & influencer marketing cooridnator w Kazar Group,
  • Łukasz Dębski – digital marketing consulting Socjomanii,
  • przedstawiciele takich marek jak Orange, Huawei, Amazon, Lenovo i BNP Paribas.

Jednym z głównych punktów Golden Marketing Conference będzie prelekcja Jarosława Kuźniara. Szerszej publiczności znany jest on jako dziennikarz telewizyjny i radiowy oraz publicysta pracujący dla takich stacji jak TVN24, Polskie Radio Trójka czy Radio Zet. Obecnie zajmuje się takimi zagadnieniami jak kreowanie marki osobistej, media w świecie online. Pomaga influencerom, fundacjom i start-upom w rozwijaniu własnej, niepowtarzalnej marki.

Od pierwszej edycji w 2015 r. Golden Marketing Conference przyciągnęło ponad 3 tys. uczestników. Wyróżnia się wyselekcjonowanym doborem prelegentów odpowiadających za marketing w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach. Także długimi, nawet 90-minutowymi prelekcjami, szerokim wachlarzem tematycznym i skondensowaną wiedzą dla specjalistów.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na stronie goldenmarketing.pl/

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Janusz Kamiński

3 tygodnie temu

Ciekawe spotkanie. :)

26 lipca 2019