Golden Arrow 2019 – nominacje
  • 0
  • 0
11.06.2019

Golden Arrow 2019 – nominacje

Ogłoszono nominacje w tegorocznym konkursie Golden Arrow. Laureatów poznamy 18 czerwca 2019 r.

Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z przedstawicieli marek i specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

W konkursie mogą uczestniczyć:

  • agencje reklamowe full service,
  • agencje marketingu zintegrowanego,
  • agencje BTL, eventowe, interaktywne,
  • domy mediowe,
  • wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Lista nominowanych w Golden Arrow 2019:

KategoriaAgencja/FirmaKlientMarka (produkt)Tytuł pracy
Wysyłka bezpośrednia BtoCUnique OneNestlé PolskaFelix„Wszechkoty – akcja samplingowa”
Loyalty PointSmykSmyk & Spółka„Smyk & Spółka”
Wysyłka bezpośrednia BtoBUnited PartnersUnited PartnersIncentive Travel„Przesyłka z Escobar”
Albedo MarketingSignifyPhilips„Welcome pack/branding”
Program lojalnościowy BtoCMediaCom Warszawa, GamekitPlay – P4Play na kartę (oferta prepaid)„Gracze w Play mają lepiej!”
MindshareUnileverRexona Men„Rexona Men – Nasi grają, pieniądze wracają”
Loyalty PointSalad StoryMój Urban Fresh„Mój Urban Fresh”
Loyalty PointSmykSmyk & Spółka„Smyk & Spółka”
V&PDuży BenEkipa Dużego Bena„Ekipa Dużego Bena”
Program lojalnościowy BtoBH2H.techAmicaProdukty AGD Amica„Amica na szlaku smaku”
Albedo MarketingKilargoAugusto (lody)„Augusto ambasador uśmiechu”
Promocja sprzedaży BtoCUnique OneNestlé PolskaNescafé„Zgarnij nagrody z automatów Nescafé”
Just, Wilk StudioŻywiec Sprzedaż i DystrybucjaŻywiec„Ustaw sobie Ż 2018”
Wavemaker, Loyalty Point, VMLY&RIkea Retail PolskaIkea„Odzyskanie utraconych klientów”
Promocja sprzedaży BtoBH2H.techICTFoxy„Foxy zakupy dookoła świata”
Albedo MarketingSignifyPhilips„Puchar Philips”
Experiential marketing – event marketingArtegence, Gameset, EWESA, Media DirectionPepsiCoPepsi„Dołączył nowy gracz”
V&P, Bridge2FunCentrum PosnaniaPosnania„Posnania Shopping Cardio Challenge”
Plej, Boscata, MediaCom, Melting PotPlayStrefa Play na Pol’and’Rock Festival 2018„Strefa Play na Pol’and’Rock Festival 2018”
Isobar Polska, PHD RocketŠkoda PolskaŠkoda Fabia„Bovska Fabia Live”
Experiential marketing – pozostałe formyBusiness ConsultingWojewództwo ŚląskiePowietrze wolne od smogu„Tramwaj mogę zatrzymać Smog”
Experiental marketing – pozostałe formySixty One YardsGrupa AvivaAviva TUŻ„Wiem, czym oddycham”
WarexpoBiuro Marketingu Urzędu m.st. Warszawy100-lecie odzyskania niepodległości„Kotyliony na 100-lecie odzyskania niepodległości”
Chapter1Urząd Miasta PoznaniaUrząd Miasta Poznania„Wystawa narzędzi tortur”
Shopper marketingGlobal Shopper MarketingGrupa ŻywiecPiwo„Druga rewolucja piwna: Strefa Zero 2018”
Wavemaker, Loyalty Point, VMLY&RIkea Retail PolskaIkea„Odzyskanie utraconych klientów”
Program incentive travelBespokeFujitsuFujitsu„Outback 4×4 Renegades”
Digital marketing – kampania internetowaNeuron Agencja Public RelationsStowarzyszenie Twoja Sprawa„Kampania społeczna Stowarzyszenia Twoja Sprawa – oPornografii.pl”
Digital marketing – kampania internetowaHavas Media, Kalicińscy.come-Servicebezgotowki.pl„Sprzedaż usługi e-commerce eservice w ramach programu Fundacji Polska Bezgotówkowa (FPB) – Bezgotowki.pl”
H2H.tech, 121 PR, StarcomL’Oreal PolskaKiehl’s„Kiehl’s petycja!”
InsigniaTorf CorporationTołpa„Twojej skóra miała też dzień pełen wrażeń”
Digital marketing – serwis internetowyArtegenceAgora„Wysokie Obcasy”„Wysokieobcasy.pl”
Digital marketing – serwis internetowyPlejPlayPlay„Play.pl redesign”
FFW CommunicationLenovo PolskaLenovo„LenovoZone.pl – najlepsza strona technologii”
Digital marketing – social mediaHand MadeKompania PiwowarskaCaptain Jack – piwo o smaku rumu„Cała naprzód kierunek Ibiza – akcja promocyjna Captain Jack”
Artegence, Media DirectionPepsiCoPepsi„Poszukiwania zaginionej Pepsi na Messengerze”
F11IntersnackPrzysnacki„Czipsostwa świata, czyli jak wygrać internety”
Isobar Polska, OMD PolandMcDonald’s Polska2forU„2forU Stories”
Digital marketing – marketing mobilnyIsobar Polska, OMD PolandMcDonald’s Polska2forU„2forU Stories”
Digital marketing – innowacja internetowaF11IntersnackPrzysnacki„Czipsostwa świata, czyli jak wygrać internety”
Wavemaker, Saatchi & Saatchi ISIkea Retail PolskaIkea„ASMR – dźwięki wypoczynku”
Isobar Polska, Škoda Polska, PHD RocketŠkoda PolskaŠkoda Fabia„Bovska Fabia Live”
Digital marketing – SEMMedia ChoiceAmRestPizza Hut„Pizza Hut – wzrost sprzedaży e-commerce o 331,04%”
FFW CommunicationLenovo PolskaLenovo„LenovoZone – najlepsza strona technologii”
Mosqi.toING Bank ŚląskiING Bank„Prosto o finansach”
Digital marketing – wideoRingier Axel Springer PolskaCarlsberg Polskapiwo Okocim„18:45. Czas na zasady”
Havas Media, Agencja Warszawa, ArtegencePKO Bank PolskiKonto dla młodych„Bankowo epickie wakacje”
Isobar Polska, OMD PolandMcDonald’s Polska2forU„2forU Stories”
Mosqi.toING Bank ŚląskiING Bank„Prosto o finansach”
PersonalizacjaBluerankBrand 24Brand24 – profesjonalne narzędzie monitoringu Internetu i mediów społecznościowych„Przez zaangażowanie do sprzedaży – personalizacja 1:1 w branży B2B”
PresonalizacjaStarcomSantander Bank PolskaSantander„Liczy się osobowość – wykorzystanie zaawansowanej personalizacji do podniesienia efektywności komunikacji banku”
Screen Network, SelectivvNarodowe Biuro Promocji AustriiAustriacka Informacja Turystyczna (Austria.info)„Feelaustria”
Wavemaker, Loyalty Point, VMLY&RIkea Retail PolskaIKEA„Kraftsamla – siła danych”
GrywalizacjaOpus BDecathlonrower Ultra 900CF B’Twin„Decathlon Carbon Challenge”
H2H.techAmicaProdukty AGD Amica„Amica na szlaku smaku”
Albedo MarketingMastercard/BPSMastercard„Wyprawa Mastercard: kierunek Londyn”
Kampania zintegrowana BtoCCube Group, Just, Arena MediaCredit Agricole Bank PolskaKonto dla Ciebie„Credit Agricole – cały bank dla Ciebie”
Publicis LionBGŻ BNP Paribaskredyt gotówkowy„Dlaczego nie ma kobiet na banknotach”
IQ MarketingUnilever PolskaBig Milk„Małe rzeczy są Big”
CSRGrupa OLXGrupa OLXOLX„Nakarm Psa z OLX”
Allego.plMattel PolandMattel„Podwajamy radość”
Form UpMuscat EyewearMuscat Eyewear„Muscat widzimy więcej”
Brave HeartsEurocashEurocash„Lokalni herosi – 100 inicjatyw przedsiębiorców na 100-lecie niepodległości”
Isobar Polska, Boscata, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Dentsu x, Carat PolskaMastercard PolskaMastercard Polska Pol’and’Rock Festival„Backpacks rock”
Non profit.BringMore AdvertisingInstytut KsiążkiMała książka„Mała książka – wielki człowiek”
Rocket Science Communications, On The Wave Digital, Film ProdukcjaFundacja Sukces Pisany Szminkąakcja społeczna„Nie przepraszam za”
Me And My FriendsDom Spotkań z Historią (DSH)aplikacja mobilna„Aplikacja Wasza Warszawa 1918/2018”
Brand New HeavenFundacja AvalonExtraSprawni – Avalon Extreme„ExtraSprawni”
DesignPeppermint powered by QuadPeppermint powered by QuadTrend Mixer„Kampania autopromocyjna – Trend Mixer”
Fabryka Komunikacji SpołecznejPoczta PolskaPoczta Polska„Wolność Polski w listach”
GoldenSubmarineCEDCŻubrówka Bison Grass„Dzikość leży w naszej naturze”
ArtegencePKO Bank PolskiPKO Bank Polski„100 lat śmiałych decyzji PKO Banku Polskiego”
Isobar Polska, Škoda PolskaŠkoda PolskaSellout modeli rocznika 2018„Škoda Sellout – Żywioły”
MindBlowingPramericaPramerica„Droga do sukcesu – medale wyrzeźbione wysiłkiem i pracą najlepszych”
OpenMosqi.toING Bank ŚląskiING Bank Śląski„Takiego e-learningu jeszcze nie było”
BNP Paribas Bank PolskaBNP Paribas Bank PolskaBNP Paribas Bank Polska„Spotkania w digitalowych oddziałach Banku BNP Paribas”

Organizatorami konkursu Golden Arrow są VFP Communications i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

11 czerwca 2019

10 czerwca 2019