Godła Jakość Obsługi przyznane
  • 0
  • 0
23.09.2011

Godła Jakość Obsługi przyznane

22 września podczas gali Jakość Obsługi w Business Centre Club w Warszawie liderom jakości obsługi klienta wręczono statuetki – Godła Jakość Obsługi 2011. Setkę najprzyjaźniejszych firm w Polsce wybrali sami klienci, oceniając jakość obsługi za pośrednictwem specjalnej multiplatformy Programu Jakość Obsługi.

Wśród laureatów Godła Jakość Obsługi 2011 znaleźli się m.in.: Sephora, Biedronka, Media Markt, Saturn, Kasa Stefczyka, Mediq, Drogerie Natura, Castorama, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Black Red White, Komfort, Grycan.

Pełna lista laureatów dostępna jest na www.jakoscobslugi.pl.

Przedstawiciele firm nagrodzonych Godłem Jakość Obsługi 2011

W ramach Programu Jakość Obsługi co roku w imieniu konsumentów wyróżniane są firmy uznane za najbardziej przyjazne, te, które nie tylko „od święta”, ale każdego dnia zwracają uwagę na jakość obsługi swoich klientów.

Godła Jakość Obsługi przyznano po raz czwarty.

  • 1

23 września 2011

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2011

Kampania „Rozwód? Przemyśl to” jednak bezpłatnie w TVP (wideo)

Prezes zarządu TVP Juliusz Braun zmienił decyzję Komisji ds. Kampanii Społecznych w sprawie spotu „Bajka” Fundacji Mamy i Taty, stanowiącego część kampanii „Rozwód? Przemyśl to”. Na wystosowaną w czerwcu prośbę Fundacji o przyjęcie spotu do emisji na zasadach społecznych Komisja odpowiedziała odmownie i zaleciła zmiany w warstwie tekstowej reklamy. Fundacja Mamy i Taty zaprotestowała i zwróciła się zarazem o poparcie do swoich sympatyków.

Reklama
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2011

Kampania banerowa konkursu „Zdrowe zatoki”

We wrześniu br. zainaugurowano X edycję ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Zdrowe zatoki”, pod patronatem marki Ibuprom Zatoki z portfolio Ibupromu (USP Zdrowie). Głównym elementem akcji jest objazd mobilnego gabinetu termowizyjnego, w którym Polacy mogą korzystać z bezpłatnych badań w kierunku rozpoznania zapalania zatok przynosowych. W tym roku o przebiegu trasy decydują internauci, którzy mogą głosować na swoje miasta.

Reklama