Głucha Baba pomoże ci się wyciszyć – nowy produkt firmy Styropex
  • 0
  • 1
30.08.2006

Głucha Baba pomoże ci się wyciszyć – nowy produkt firmy Styropex

Ruszyła kampania firmy Styropex reklamująca nowy produkt – styropian tłumiący kroki, o nazwie Głucha Baba.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51659 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.08.2006

Podsumowanie Ogólnopolskiej Akcji Bezpłatych Badań Profilaktycznych Commercial Union Vita-tour

W niedzielę 27 sierpnia zakończyła się, odbywająca się już po raz piąty, Wielka Akcja bezpłatnych badań profilaktycznych Commercial Union Vita-tour. Specjalnie zaprojektowany i wyposażony w nowoczesną aparaturę medyczną Ambulans Akcji odwiedził 6 miast w Polsce. Ambulans zatrzymywał się w centralnych miejscach aglomeracji, odwiedził: Warszawę, Łódź, Kraków, Zakopane, Gdańsk i Sopot. Wykwalifikowana obsługa medyczna wykonywała bezpłatne badania profilaktyczne: badanie USG piersi, badanie ortopedyczne, dermatologiczną ocenę znamion, pomiar ciśnienia tętniczego krwi, pomiar poziomu cukru we krwi, badanie poziomu cholesterolu we krwi, BMI. Akcja jak co roku cieszyła się dużą popularnością. Zainteresowanie było tak duże, iż nie zawsze wszyscy chętni mogli skorzystać z całości badań. Głównym celem akcji nie było jednak przebadanie całej populacji, lecz uświadomienie, iż każdy odpowiedzialny jest za własne zdrowie, a jednym z przejawów dbania o nie są badania profilaktyczne.