GLS ma nowe logo
  • 0
  • 3
7.10.2021

GLS ma nowe logo

Dostawca usług kurierskich GLS zaprezentował nową identyfikację wizualną marki. Koncepcja odświeżenia aspektu graficznego zainspirowana jest sukcesami GLS w szybko zmieniającym się świecie usług kurierskich. Jest jednocześnie wyrazem ambicji związanych z rozwojem firmy. Ma odzwierciedlać cele, które stawia przed sobą GLS.

Projekt graficzny łączy kolory niebieski i żółty. Żółta strzałka, która od dawna jest symbolem firmy, została wkomponowana w literę G o kształcie bardziej zwartym od dotychczasowego. Cały skrót kończy kropka, która ma symbolizować:

  • specjalistyczne kompetencje GLS,
  • misję świadczenia usług doręczenia od punktu do punktu,
  • relacje z klientami na miarę epoki cyfrowej.

Odświeżenie marki zbiega się w czasie z dużymi zmianami w firmie. Klienci coraz częściej szukają wygodnych, przejrzystych i zrównoważonych rozwiązań transportowych. W odpowiedzi na to rosnące zapotrzebowanie GLS dostosowuje sieć dystrybucji oraz usługi. Wprowadza rozwiązania wygodniejsze oraz bardziej międzynarodowe, cyfrowe i zrównoważone.

GLS zamierza wzmocnić pozycję w zakresie usług transgranicznych. Skoncentruje się na rozwoju usług B2C z jednoczesnym utrzymaniem silnej pozycji w sektorze B2B. Firma jest przekonana, że osiągnie cele rozwojowe do 2025 r.

Odświeżona identyfikacja wizualna marki będzie stopniowo wprowadzana na wszystkich rynkach w Europie i Ameryce Północnej. Jej oficjalny debiut nastąpił 4 października.

  • 3
GLS ma nowe logo

GLS ma nowe logo

GLS ma nowe logo

Nowe logo GLS

Dotychczasowe logo GLS

 

7 października 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.10.2021

Wavemaker: mniej skłonnych do cord-cuttingu, serwisy SVoD ważnym składnikiem ofert płatnej telewizji w Polsce

Dwadzieścia procent klientów płatnej telewizji rozważało w ostatnim roku rezygnację z abonamentu – pokazuje „Projekt cyfrowizja VI”, cykliczne badanie Wavemakera. To najniższy odsetek w historii tego badania, co oznacza, że pandemia oddaliła nieco wizję cord-cuttingu w Polsce. Serwisy VoD są jednak ważnym składnikiem oferty operatorów. Dowodzi to słuszności strategii partnerstw pomiędzy płatną telewizją a SVoD.

6 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

Pokolenie Z jest bardziej skłonne do angażowania się w kampanie marketingu bezpośredniego – pokazuje badanie brytyjskiej poczty

Badanie Royal Mail MarketReach wykazało, że pokolenie Z jest bardziej skłonne do reagowania na fizyczne, bezpośrednie kampanie marketingowe prowadzone za pośrednictwem poczty. Około 35% kampanii wykorzystujących direct mailing odnotowało korzyści związane z ROI, w porównaniu do 23% dla średniej brytyjskiej we wszystkich kampaniach marketingowych.