Główny Inspektorat Sanitarny znów rapuje (wideo) - Marketing przy Kawie
Główny Inspektorat Sanitarny znów rapuje (wideo)
  • 1
  • 1
26.08.2016

Główny Inspektorat Sanitarny znów rapuje (wideo)

Dyrektor Głównego Inspektoratu Sanitarnego rapował już o dopalaczach i szczepieniach. Urząd nie wychodzi z konwencji i w hiphopowym rytmie przypomina, jak chronić się przed kleszczami. Wplata przy tym w tekst nawiązania do utworów znanych polskich raperów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2016

IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w lipcu. Główny temat – zapowiedź i wycofanie przez PiS podwyżek dla polityków

Lipiec w mediach został zdominowany przez politykę. Największą uwagę dziennikarze zwrócili na złożenie i wycofanie przez PiS projektu ustawy o podwyżkach dla najważniejszych osób w państwie. Liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów została „Rzeczpospolita”, wyprzedzając „Gazetę Wyborczą” oraz „Dziennik Gazeta Prawna” – wynika z raportu IMM. Kolejne miejsca zajęły stacja TVN24 oraz tygodnik „wSieci”.