- 2
- 1
Globalny spot Samsunga pokazuje, jak korzystać z AI w codziennym życiu
Kampania, która wprowadza na rynek smartfon Samsung Galaxy S25 Ultra, wykorzystuje motyw przytłoczenia przez codzienne obowiązki i bodźce. Bohaterowie, zamiast ulegać tej presji, wykorzystują AI, żeby rozwiązać problemy i odzyskać życiowy luz.
Spoty promują funkcję Seamless Action w Samsung Galaxy S25 Ultra. Pozwala ona szybko wykonywać wieloetapowe zadania w aplikacjach, np. wyszukać rekomendacje restauracji i wysłać je znajomemu za pomocą jednego polecenia głosowego. Funkcja wykorzystuje chatbota AI Google Gemini, który eliminuje potrzebę przełączania się między aplikacjami.
Wiele dyskusji o AI dotyczy zagrożeń i wyzwań związanych z technologią. Mówi się o obawach związanych z likwidacją stanowisk pracy zastępowanych przez sztuczną inteligencję, podnosi się też kwestie etyczne. Tymczasem Samsung pokazuje pozytywny wpływ AI na życie codzienne.
W pierwszym spocie widzimy młodą kobietę w środku intensywnego dnia pracy. Właśnie kończy spotkanie, gdy dostaje prośbę od partnera o znalezienie włoskiej restauracji na wieczór. Lista wymagań związanych z miejscem jest zresztą dłuższa. Zamiast zostawić prośbę bez odpowiedzi, bohaterka prosi o pomoc asystenta AI.
Drugi spot pokazuje młodego mężczyznę, który budzi się rano. Za pośrednictwem smartwatcha połączonego ze smartfonem zleca AI zaplanowanie całego dnia: od porannego treningu do późniejszych spotkań.
Motyw AI rozwiązującej drobne codzienne problemy pojawił się niedawno w spotach konkurenta Samsunga, czyli Apple. Tam główni bohaterowie zawalali ważne sprawy, jak praca albo urodziny najbliższych.
Autorem telewizyjnej kampanii Samsunga jest agencja BBH Singapore. Reżyserem spotu jest Mackenzie Sheppard.

Globalny spot Samsunga pokazuje, jak korzystać z AI w codziennym życiu