- 3
- 2
Globalny spot Old Spice pokazuje statek piracki i nawiązuje do kultowej kampanii „Siedzę na koniu”
Spot zatytułowany „Unbelievably Long-Lasting it can only be Old Spice” oparty jest na humorystycznej opozycji. Z jednej strony przedstawia najbardziej śmierdzące miejsce na morzu, czyli piracki statek. Z drugiej – promuje zapach Old Spice o przedłużonym działaniu. Produkt ma sprostać wymaganiom konsumentów, którzy narzekają, że dezodoranty dostępne na rynku nie zapewniają ochrony przez cały dzień.
Akcja spotu nowego dezodorantu Old Spice (Procter & Gamble) rozgrywa się na smrodliwym pirackim statku pełnym brudnych stóp, zepsutych zębów i beczek z rybami. Jeden z piratów zostaje uznany za intruza i skazany na wyrzucenie do morza, ponieważ ładnie pachnie. Jak zauważa sam kapitan: „Nikt nie może pachnieć tak dobrze przez tak długi czas!”. W finale pojawia się nawiązanie do kultowej kampanii marki z 2010 r. Jej ówczesny bohater Isaiah Mustafa ogłaszał w reklamie: „Siedzę na koniu”.
Kampania pojawi się w Europie i Azji Środkowej w telewizji, internecie, OOH i digital out-of-home w sklepach.

Kolejne „Siedzę na koniu” w kampanii Old Spice
Można obejrzeć też spoty z piratem Archibaldem Ładnymzapachem, który używa:
- antyperspirantu,
- żelu do kąpieli 3 w 1.
Autorem kampanii jest hiszpańska agencja Burns. Spoty wyreżyserował Martín Jalfen.