0 4 31.05.2012Globalny rebranding McCanndesignMcCann wdraża nowy, globalny program identyfikacji wizualnej dla wszystkich oddziałów Grupy na świecie.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56542 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 31.05.2012Promocja loterii „Milion kulek od Zbigniewa Grycana”Z okazji pięćdziesięciolecia działalności biznesowej Zbigniewa Grycana, właściciela firmy produkującej lody, w Internecie rozpoczeły się działania reklamowe, mające na celu promocję loterii „Milion kulek od Zbigniewa Grycana”.
0 1 0 31.05.2012Książeczki „Baby Beetles” promowane w ramach Payback31 maja rozpoczęła się akcja promocyjna „Baby Beetles” – serii książeczek dla dzieci do nauki języka angielskiego, z płytami CD i DVD. Głównym elementem promocji jest konkurs na stronie fanowskiej Payback Polska na Facebooku.
0 1 0 31.05.2012Co Polak kupi przed Euro 2012?Szaleństwo Euro 2012 rozpoczyna się na dobre. Większość mężczyzn nie wyobraża sobie tego czasu bez piwa, papierosów i słonych przekąsek – wynika z raportu sieci sklepów Odido „Rodzinne zakupy za rogiem”.
0 1 0 31.05.2012Vitis Pharma zadba o public relationsFirma Vitis Pharma, dystrybutor suplementów diety, po rozstrzygnięciu przetargu na działania public relations podjęła współpracę z agencją Multi Communications. Agencja zajmie się działaniami PR dla marek Vita D, Vita K i Vita K+D.