Globalni sponsorzy wzięli (prawie) wszystko podczas Euro 2012
  • 0
  • 1
6.08.2012

Globalni sponsorzy wzięli (prawie) wszystko podczas Euro 2012

Podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012 wartość wszystkich ekspozycji sponsorów prezentowanych w telewizji wyniosła 531,8 mln zł – wynika z badań Pentagon Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2012

„Zarządzanie wiedzą w kontekście CSR” – nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Najważniejszym zasobem biznesu są ludzie – ich wiedza, umiejętności i doświadczenie. Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego pokazuje, jak właściwie i skutecznie zarządzać kapitałem intelektualnym pracowników, klientów i innych interesariuszy firm. Praca „Zarządzanie wiedzą w kontekście CSR. Wyzwania, możliwości, trendy” zachęca do zmiany myślenia o wiedzy w organizacji, analizując najważniejsze wyzwania i możliwości w tym zakresie.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2012

Wyniki działań Coca-Coli w strefach kibica Euro 2012 (wideo)

6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych strefach kibica UEFA Euro 2012, 650 tys. osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez markę Coca-Cola (10% wszystkich odwiedzających strefy), 35-procentowy wzrost sprzedaży napojów marki w strefie kibica w Warszawie. Takie są wyniki aktywności marketingowej Coca-Coli w strefach kibica Euro 2012, szacowane przez markę oraz agencję Euro RSCG 4D, która przygotowała i zrealizowała te działania.