Globalne wydatki reklamowe wzrosną w 2016 r. średnio o 4,2% – raport Schonfeld & Associates
  • 0
  • 1
12.06.2015

Globalne wydatki reklamowe wzrosną w 2016 r. średnio o 4,2% – raport Schonfeld & Associates

W 2016 r. globalne wydatki na reklamę wzrosną o około 4,2%, a średni stosunek ad-to-sales (procent wydatków na reklamę w stosunku do dochodów ze sprzedaży) wyniesie około 2% – wynika z 39. dorocznego raportu „Advertising Ratios and Budgets”, przygotowanego przez firmę Schonfeld & Associates.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 czerwca 2015