Globalne marki rezygnują ze stanowisk dyrektora marketingu
  • 0
  • 0
23.07.2019

Globalne marki rezygnują ze stanowisk dyrektora marketingu

Silvia Lagnado zrezygnowała z funkcji global chief marketing officera w McDonald’s. Firma nie zamierza zatrudniać nowego dyrektora marketingu. Podobne decyzje podjęły ostatnio także m.in. Johnson & Johnson, Lyft czy Uber.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47356 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Wątpię, więc jestem niepewny

5 miesięcy temu

Trochę clickbait, bo w tekście połowa przypadków dotyczy odejścia osoby ze stanowiska, a nie jego likwidacji. Przypadek McD to z kolei likwidacja stanowiska, z zepchnięciem kompetencji w dół drabinki, czyli mówimy tu o zmianie obowiązków na innych stanowiskach marketingowych, a nie czystej likwidacji etatu.

Jakub Muller

5 miesięcy temu

@Wątpię, więc jestem niepewny: Nie mówimy tu zmianie obowiązków, ale o szerszym trendzie. Działy marketingu będą prawdopodobnie coraz bardziej podlegać pod liderów komunikacji, których rola i działania też zresztą znacznie się zmieniają.

Andersen

5 miesięcy temu

Bardzo bym prosił, by firm które nie zarabiają, nie przywoływać jako przykłady czegokolwiek, może poza niegospodarnością.

23 lipca 2019

22 lipca 2019