Globalne agencje reklamowe i marki alkoholowe z inicjatywą uregulowania influencer marketingu w reklamach alkoholu
  • 0
  • 1
16.09.2021

Globalne agencje reklamowe i marki alkoholowe z inicjatywą uregulowania influencer marketingu w reklamach alkoholu

Światowi producenci piwa, wina i napojów spirytusowych oraz globalne agencje reklamowe, PR i influencer marketingu łączą siły, aby określić standardy odpowiedzialności w wykorzystaniu influencerów w reklamie alkoholu. Deklaracje podpisały m.in. Carlsberg Group, Pernod Ricard, Diageo, Dentsu, McCann czy Publicis Groupe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 września 2021

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2021

Największe sieci handlowe łagodzą skutki inflacji dla klientów – pokazuje badanie „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency

Inflacja w sierpniu osiągnęła w Polsce poziom najwyższy od dwudziestu lat. Sieci handlowe najwyraźniej postanowiły złagodzić nieco wzrost cen zauważany przez klientów, wprowadzając szereg akcji promocyjnych, w tym pod hasłem „Back to school”. Jak wynika z najnowszego raportu „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency, średnie ceny analizowanych produktów spadły w sierpniu o 2,4% wobec lipca. Zakupy spożywcze przez Internet są wciąż najdroższe. Auchan znalazł się ponownie na pozycji lidera w rankingu najtańszych sieci handlowych.

15 września 2021