Globalna outdoorowa akcja „#SendingLove”
  • 0
  • 1
22.05.2020

Globalna outdoorowa akcja „#SendingLove”

Na całym świecie na nośnikach DOOH prowadzona jest akcja „#SendingLove”. W Polsce zaangażowanie potwierdzili członkowie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej – firmy, które mają w portfolio także nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo.

World Out of Home Organization zaprosiła stowarzyszenia branżowe i właścicieli mediów OOH do uczestnictwa w ogólnoświatowej akcji. Wykorzystuje ona ideę user genereted content, czyli treści stworzonych i opublikowanych przez użytkowników. Ma na celu stworzenie wspólnoty w czasie walki ze skutkami epidemii Covid-19. Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej ze 153 miast.

Gwiazdami tej kampanii są zwykli ludzie. Każdy z nas ma w swoich zasobach zdjęcia obrazujące miejsca, które kochamy. Często opatrzone sercem utworzonym z naszych dłoni. Można również przygotować takie zdjęcia w zaciszu domowym. Ideą jest, by fotografie trafiły do jak największej społeczności na świecie, niosąc pozytywny przekaz w trudnych dla wszystkich czasach. Zdjęcia wraz z przesłaniem miłości będą emitowane na nośnikach DOOH na całym świecie.

Aby wziąć udział w akcji, należy wybrać jedno z posiadanych zdjęć lub stworzyć nowe z motywem serca, a następnie umieścić je na stronie www.sendinglove.to. Użytkownicy wskazują kraj, do którego chcą przesłać życzenia, a po akceptacji warunków utworzony zostaje cyfrowy plakat, który trafia do operatora OOH. Ten z kolej udostępnia go publicznie na swoich digitalowych nośnikach. Następnie użytkownik otrzymuje zdjęcie z emisji, które może przekazać online znajomym. Organizatorzy liczą, że akcja będzie miała drugie życie w social media.

  • 1
„#SendingLove”

Trwa akcja „#SendingLove”

22 maja 2020