Globalna kampania i zmiana identyfikacji wizualnej marki Jaguar (wideo)
  • 1
  • 3
19.03.2012

Globalna kampania i zmiana identyfikacji wizualnej marki Jaguar (wideo)

Firma Jaguar rozpoczęła nową globalną kampanię reklamową. Na jej potrzeby stworzono spot, zaprojektowano także nowe logo i identyfikację wizualną marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54837 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

M. E. Słocińska

12 lat temu

Postęp zmienia znaczenia

Zaskakujące jak równolegle do rozwoju narzędzi do obróbki bitmap, zmienia się charakter współczesnych logotypów. Kiedyś stawiano na proste, czytelne formy, dające się przedstawiać również w kontrze - dziś mamy znaki graficzne bardziej złożone, przypominające raczej zdjęcie niż piktogram. Podejrzewam, że już pisze się prace "magistersko-doktorskie" z założeniem tych zmian.

19 marca 2012