GIODO: spada liczba skarg na firmy marketingu bezpośredniego
  • 0
  • 1
6.03.2008

GIODO: spada liczba skarg na firmy marketingu bezpośredniego

Liczba skarg wpływających do GIODO na firmy marketingu bezpośredniego systematycznie spada i jest to stała tendencja – powiedział Michał Serzycki, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych w wywiadzie udzielonym dla wewnętrznego pisma Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego „Biuletyn SMB”. Magazyn z wywiadem dotrze do członków SMB w połowie marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2008