Gillette z ekstremalnymi testami maszynki (wideo) - Marketing przy Kawie
Gillette z ekstremalnymi testami maszynki (wideo)
  • 2
  • 1
30.09.2013

Gillette z ekstremalnymi testami maszynki (wideo)

W kampanii online Gillette sprawdza, czy można ogolić się podczas skoku ze spadochronem z wysokości 4 tys. metrów. Na Facebooku marka zachęca też do nadsyłania propozycji kolejnych wyzwań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 września 2013