- 1
- 5
Gigi Hadid w globalnej kampanii Coca-Coli „Przepis na magię”
Coca-Cola w ramach globalnej kampanii „Przepis na magię” zachęca do spędzania czasu z bliskimi przy wspólnym posiłku. Supermodelka Gigi Hadid jest ambasadorką obecnych działań komunikacyjnych.
Posiłki zbliżają ludzi oraz łączą ich ze sobą we wspólnym momencie, przeżyciach i doznaniach. Taka jest idea najnowszej kampanii Coca-Coli. Marka sytuuje swój produkt jako dopełnienie wspólnego posiłku. Opiera się na przekonaniu o wartości wspólnych posiłków i roli coca-coli w życiu konsumentów.
– Jedzenie smakuje lepiej, gdy spożywamy je w dobrym towarzystwie. Wtedy nie ma znaczenia, czy jesteśmy w domu, na pikniku, czy w restauracji. Liczy się obecność bliskiej osoby i celebracja chwil spędzonych razem. Wszyscy mamy swoje wspomnienia z rodzinnych obiadów lub przyjacielskich spotkań, którym towarzyszył smak Coca-Coli. Byliśmy wtedy szczęśliwi, a nawet beztroscy. Nawiązując właśnie do tych momentów, nową kampanią chcemy przypomnieć, że do bycia razem potrzeba naprawdę niewiele. Wystarczy: okazja, wspólny posiłek i Coca-Cola – zaznacza Małgorzata Drąg, senior brand manager The Coca-Cola Company Polska.
Kampania „Przepis na magię” trwa przez cały rok
Wskazuje wiele okazji do spotkań przy wspólnych posiłkach i coli, począwszy od majówki, po święta Bożego Narodzenia. Zaangażowało się w nią ponad 500 influencerów z całego świata, w tym z Polski. Przewodzi im ambasadorka marki, Gigi Hadid.
Zaplanowane działania marketingowe uwzględniają:
- reklamy emitowane w telewizji, kinie, internecie i social mediach
- materiały OOH w największych miastach Polski
- specjalne akcje angażujące klientów wybranych warszawskich galerii handlowych
- sponsoring programów kulinarnych w największych stacjach telewizyjnych
- współpracę z influencerami
- 5