- 0
- 1
Gigant luksusu LVHM globalnym sponsorem Formuły 1
Globalny holding marek luksusowych LVHM podpisał 10-letnią umowę sponsoringową z Formułą 1. Umowa wejdzie w życie w 2025 r.
Marki LVHM pojawią się na słynnych wyścigach w różnej formie. Tag Heuer zajmie się mierzeniem czasu, Moët Hennessy dostarczy szampana na podium, a Louis Vuitton, podobnie jak na igrzyskach w Paryżu, zapewni futerały na medale i trofea.
Liberty Media, właściciel Formuły 1 stara się poprawić penetrację rynku poprzez przyciąganie młodszych odbiorców, kobiet i fanów z nowych krajów. Umowa nie będzie pierwszym przypadkiem współpracy LVMH i F1. F1 współpracowała z jedną z marek holdingu podczas zeszłorocznego Grand Prix Las Vegas.
Jak poinformował „Wall Street Journal”, nowa umowa zakłada znacznie większe zaangażowanie LVMH niż niedawny sponsoring IO w Paryżu.
- 1